
2012.
Moderátor: Rumcajsz
Re:2012.
Az olaszok úgy látszik, 45 előtt is terítették a licenszjogokat szerte Európában 

Re:2012.
[link=topic=4258.msg101312#msg101312 date=1343492054]
Szia Pet!
Ezt akkor szerinted meg lehet építeni egy az egyben Topolino-nak, vagy van valami változtatnivaló?
Üdv: Dénes
[/quote]
Ez érdekes dolog, kb. 10 perce gondolkodtam azon, hogy Te biztosan kezdessz ezzel valamit... A Simca 5 a Topolino licensz gyártása, ez gondolom mindenki számára világos, aki látta már az eredetit. Meglátásom szerint jellemző eltérés a FIAT gyártmányon a lökhárítók hiánya. Vigyázzunk a Google-képkeresővel, az 1946-tól ismét gyártásba vett Topolino már kapott lökhárítókat. Amit még érdekes vizsgálgatni, az ajtók előtti rész. Ott van egy szellőzőnyílás (legalább is szerintem az, Csepel teherautókon volt hasonló ), a Simca-n oda került a karos irányjelző. A Topolino-n nem biztos, hogy ott volt. Sajnos nincs kéznél a Victoria FIAT-ja, azon tudnám ellenőrizni. Lényeg a lényeg, minimálisak a különbségek. Szerintem azért lett Tamiya Simca, és nem FIAT, mert a francia gyár ugyebár megszűnt. Nem tudom, hogy jogutód nélkül, de nyílván a FIAT-al más a helyzet. Másrészt ugye a németek... Inkább Simca, mint FIAT.
Szia Pet!
Ezt akkor szerinted meg lehet építeni egy az egyben Topolino-nak, vagy van valami változtatnivaló?
Üdv: Dénes
[/quote]
Ez érdekes dolog, kb. 10 perce gondolkodtam azon, hogy Te biztosan kezdessz ezzel valamit... A Simca 5 a Topolino licensz gyártása, ez gondolom mindenki számára világos, aki látta már az eredetit. Meglátásom szerint jellemző eltérés a FIAT gyártmányon a lökhárítók hiánya. Vigyázzunk a Google-képkeresővel, az 1946-tól ismét gyártásba vett Topolino már kapott lökhárítókat. Amit még érdekes vizsgálgatni, az ajtók előtti rész. Ott van egy szellőzőnyílás (legalább is szerintem az, Csepel teherautókon volt hasonló ), a Simca-n oda került a karos irányjelző. A Topolino-n nem biztos, hogy ott volt. Sajnos nincs kéznél a Victoria FIAT-ja, azon tudnám ellenőrizni. Lényeg a lényeg, minimálisak a különbségek. Szerintem azért lett Tamiya Simca, és nem FIAT, mert a francia gyár ugyebár megszűnt. Nem tudom, hogy jogutód nélkül, de nyílván a FIAT-al más a helyzet. Másrészt ugye a németek... Inkább Simca, mint FIAT.
Sziasztok!
P.
(Hová a fr@ncba tűnt az avatárom ?! )
P.
(Hová a fr@ncba tűnt az avatárom ?! )
- somogyi lászló
- Hozzászólások: 783
- Csatlakozott: 2009.12.02. 04:00
Re:2012.
Nézzétek át a fortepant, vagy hat darab egérkés kép van . Civil autok de érdemes .
Nudíte se? Kupte si medvídka mývala!
Re:2012.
A dobozon szerepel, hogy a Peugeot engedélyével, hozzájárulásával. Ezek szerint az emlitett cég a jogutód.
Kálmán
Kálmán

Re:2012.
Kösz Pet!
Ez jó hír, akkor simán lehet bevonultatottat készíteni.
Ez jó hír, akkor simán lehet bevonultatottat készíteni.
" - Azt mondja meg Pelikán, mi az a "duma bojkottja"?
- Hát... hogy mindenki fogja be a pofáját!"
- Hát... hogy mindenki fogja be a pofáját!"
Re:2012.
Nem is annyira a márka, inkább a típus. Fiat 500 néven az idők során három teljesen különböző kocsi is futott, és ez messze a legkevésbé híres közülük. A legendás farmotoros cinquecentot az ötvenes évektől gyártották, úgyhogy ezen a néven könnyen átsiklik a WW2-témában keresgélő makettező szeme, az új 500-as meg a márka mostani posztergyereke. Egyébként ezeket is gyártja a Tamiya:Pet link írta:Szerintem azért lett Tamiya Simca, és nem FIAT, mert a francia gyár ugyebár megszűnt. Nem tudom, hogy jogutód nélkül, de nyílván a FIAT-al más a helyzet. Másrészt ugye a németek... Inkább Simca, mint FIAT.


Re:2012.
amúgy hozzá lehet ehhez jutni itthon?von barnaky link írta: Közel-Kelet fanoknak