1956

Háttértörténet, kérdések és válaszok a nem német páncélosokról és gumikerekes járművekről.

Moderator: Rumcajsz

Sokolka
Posts: 4332
Joined: 2009.11.21. 01:20

Re:1956

Post by Sokolka »

Szia!

A karbantartásnál télen.

Ott ír a hűtőrendszer töltésénél, arról, hogy a tágulás miatt a fagyállónak helyet kell hagyni (ezért egy nyomásálló üa. tartály pont kézenfekvő)
illetve, nálunk nincs ugyan mínusz 50 fok, de ha nem az előírt téli olajat és üzemanyag keveréket használtuk (++kerozin stb.), akkor a téli "altatásnál"/kiürítésnél kénytelenek voltak valamivel feltölteni a rendszer egyes elemeit az újratöltés/kenés előtt, mert elég mesébe illő, hogy 90 fokra melegítettük volna télen a rosszabb esetben fagypont alatti hőmérsékletű motort VÍZZEL.

Oké, hogy felénk is megesett, hogy a BMP alatt egyszerűen tüzet raktak, de a T-34 azért kicsit cikibb téma lehetett ilyen szempontból.

Post Reply

Return to “Háttér – Egyéb”