Felszálláskor használta-e a Spit a fékszárnyat?
Nem mert csak benti, vagy leszállási helyzete volt
Szárny
Re: Szárny
A 42-ben a gyár kezdeményezte, hogy a szárny első 20-25%-án tömítsék a szegecselést, a panelvomnalakat és polirozzák, illetve vezessék be az S tipusú festéket a jobb aerodinamikai jellemzők eléréséért. Ezt 42 szeptember 25-től alkalmazták.
Általában a földön a Spitek féklapjait behúzták. Ennek az a magyarázata, hogy csak kinti (leszállási) és benti helyzete volt, és teljes kitéréskor részben a felverődő kövek sérülést okozhattak rajta, de a fő gond az volt, hogy leárnyékolta a féklap mind az olajhűtőt, mind a folyadékhűtőt, és pillanatok alatt felforralták a motort. Ha a pilóta ezt elfelejtette, pénzbüntetést kapott. II VH alatt felszállási helyzetben, vagy kissé megnyitva a féklapot ábrázolása teljesen hibás. (vannak kivételek, amikor Máltára vittek szárazföldi Spiteket, a szárny ívelésének növelésére fakockákkal biztosították az íveltséget. ( féklap ki, fakocka be, féklap behúz. Felszállás után előszőr féklap KI, majd a fakocka kiesése után visszahúz)
Muzzy
Általában a földön a Spitek féklapjait behúzták. Ennek az a magyarázata, hogy csak kinti (leszállási) és benti helyzete volt, és teljes kitéréskor részben a felverődő kövek sérülést okozhattak rajta, de a fő gond az volt, hogy leárnyékolta a féklap mind az olajhűtőt, mind a folyadékhűtőt, és pillanatok alatt felforralták a motort. Ha a pilóta ezt elfelejtette, pénzbüntetést kapott. II VH alatt felszállási helyzetben, vagy kissé megnyitva a féklapot ábrázolása teljesen hibás. (vannak kivételek, amikor Máltára vittek szárazföldi Spiteket, a szárny ívelésének növelésére fakockákkal biztosították az íveltséget. ( féklap ki, fakocka be, féklap behúz. Felszállás után előszőr féklap KI, majd a fakocka kiesése után visszahúz)
Muzzy
Re:Szárny
Szia!
Hirtelen ezt találtam :http://www.ipmsstockholm.org/colorchart ... rts_uk.htm
Később én is belefogok egy Hasegawa Mk Vb-be, kabinbelsőt melyik színnel fested.?
Ssanyi
Hirtelen ezt találtam :http://www.ipmsstockholm.org/colorchart ... rts_uk.htm
Később én is belefogok egy Hasegawa Mk Vb-be, kabinbelsőt melyik színnel fested.?
Ssanyi
Re:Szárny
Sza!
Egy angol fórumon találtam a H75/H73/H332 kombinációt ha ragaszkodsz a Gunzéhoz (ha igen én megértem, én is Gunzét használok).
Üdv:Ssanyi
Egy angol fórumon találtam a H75/H73/H332 kombinációt ha ragaszkodsz a Gunzéhoz (ha igen én megértem, én is Gunzét használok).
Üdv:Ssanyi
Re:Szárny
Még egy verzió: http://www.cybermodeler.com/aircraft/sp ... le01.shtml
Úgy látom megengedett egy kis alkotói szabadság, egy két árnyalaton nem fog múlni főleg koptatás antiklás után.
Üdv:Ssanyi
Úgy látom megengedett egy kis alkotói szabadság, egy két árnyalaton nem fog múlni főleg koptatás antiklás után.
Üdv:Ssanyi
Re:Szárny
Szia Andás!
Ezeket a színeket nem mertem írni mert állítólag Japánon kívül nehéz hozzájutni, pl. Replic vagy Kék Kobra sem tarja és a rendelést sem forszírozták nagyon.
Üdv:Ssanyi
Ezeket a színeket nem mertem írni mert állítólag Japánon kívül nehéz hozzájutni, pl. Replic vagy Kék Kobra sem tarja és a rendelést sem forszírozták nagyon.
Üdv:Ssanyi
Re:Szárny
Köszi!
Akkor el KELL jutnom Móvárra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Akkor el KELL jutnom Móvárra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!