Festékek beszerzése.

Zsolesz

Festékek beszerzése.

Post by Zsolesz »

Sziasztok!
Arra gondoltam meg oszthatnánk egymással ki hol szerzi be a neki szükséges festékeket ! webshop vagy üzletekben az országban.
Last edited by Zsolesz on 2014.10.30. 06:39, edited 1 time in total.

Zsolesz

Re:Festékek beszerzése.

Post by Zsolesz »

Vallejo teljes modell air márkájára is gondoltam, azt láttam és olvastam ez való igazán fújáshoz, néztem több oldalon is, de nem találtam meg a teljes palettát.
A Mode Color jó a pisztolyokba, illetve kell higítani őket?

mokush

Post by mokush »

Szia!
MC jo airbrush-hoz is, csak eroteljesen higitani kell (Vallejo airbrush thinner-rel).

Sent by Tapatalk

Zsolesz

Post by Zsolesz »

Köszi! Még kezdő vagyok , azért nem voltam benne biztos.

ltom74

Post by ltom74 »

Szia
Szerintem ha kezdo vagy akkor inkabb mr.color vagy tamiya akrillal gyakorolj azokkal joval konnyebb

Zsolesz

Post by Zsolesz »

Ak és mig akrilokat használtam eddig, beváltak.

ltom74

Post by ltom74 »

Akkor nem szoltam.

norb

Post by norb »

Sziasztok,

Új vagyok még hozzászólások terén, bár a fórumot olvasgatom egy ideje, amolyan kezdő, de lelkes makettező vagyok. :)

Vallejo festékeket, pigmentet stb. én innen szerzem be.
http://www.wargammers.hu/kategoria/vallejo.html

Zsolesz

Post by Zsolesz »

Sziasztok, Köszi a tippeket :)
Mit csináltok akkor mikor kiválasztotok egy készletet, jelen esetben a Bronco Zrínyijét, s nincs egy márkából meg az összes szín ami szükséges lenne, milyen érdemes használni szórópisztolyba? Tamiya humbol gunze?Ak-t használok most, de gondolkodtam az említett vallejo-n is, csak az a gond, nincs meg az összes szín egy márkából.

Vadász

Post by Vadász »

Zsolesz link wrote: Sziasztok, Köszi a tippeket :)