MiG-29AS italeri 1/72
-
- Hozzászólások: 72
- Csatlakozott: 2012.01.24. 22:01
Re:MiG-29AS italeri 1/72
Hali az equipage EQ720031 készlete tartalmazza a helyes mérető kerekeket gumi és műgyanta komboban.... az ára nem éppen baráti ha azt nézzük hogy négy 1/72 kerékért 5.4+4.9 GBP-ot kérnek az ebajon postaköltséggel együtt...
Re:MiG-29AS italeri 1/72
Nyilván fontos a futómű is, de ennél a makettnél sajna van nagyobb probléma , mégpedig a pilóta munkahelye. Ifjú művészünk szerint ez már így marad. Ez baj is meg nem is. A baj az az ,hogy jelen állapotában olyan a látvány mintha egy gránát felrobbant volna benne, és kissé átrendezgette a belső teret. Ami nem baj,az meg az,hogy ebből lehet meg tanulni az elkövetett hibákat, és legközelebb nem megelégedni vele. Mert ugye a vadászgépek fülkéje, igencsak látható helyen van. Ezért szerintem,mert egy néző ezt pillantja meg legelőbb illik szépen elkészíteni.Főleg ennyi kiegészítővel felpumpálva ,még 1:72-ben is. Különben a kerekeit már meg sem nézik hiába a belefeccölt meló,meg az alkatrészek borsos ára.
-
- Hozzászólások: 147
- Csatlakozott: 2012.11.23. 10:58
Re:MiG-29AS italeri 1/72
Sziasztok!
Lassan, de haladok. A szárnyak és a vízszintes vezérsíkok szinte már szinte teljesen készek. A törzs és a függőleges vezérsíkok is már előrehaladott állapotban vannak is. Ma lefestettem a radarkúpot, a futóműaknakát és függőleges vezérsíkok felső részét. Hamarosan felkerülnek a szárnyak.
Egy kérdéssel szeretnék fordulni a típust jobban ismerőkhöz. Na most, azt észrevettem ezek nem egy síkban fordulnak ki, de a képek alapján azt nem tudom eldönteni, hogy ez akkor is így van-e, ha kilépőél néz a föld felé. Ennek a kérdésnek a megválaszolásában kérném a segítségeteket.
Néhány érdekes kép az eredeti gépről is.
Lassan, de haladok. A szárnyak és a vízszintes vezérsíkok szinte már szinte teljesen készek. A törzs és a függőleges vezérsíkok is már előrehaladott állapotban vannak is. Ma lefestettem a radarkúpot, a futóműaknakát és függőleges vezérsíkok felső részét. Hamarosan felkerülnek a szárnyak.
Egy kérdéssel szeretnék fordulni a típust jobban ismerőkhöz. Na most, azt észrevettem ezek nem egy síkban fordulnak ki, de a képek alapján azt nem tudom eldönteni, hogy ez akkor is így van-e, ha kilépőél néz a föld felé. Ennek a kérdésnek a megválaszolásában kérném a segítségeteket.
Néhány érdekes kép az eredeti gépről is.
MiG-29 GB: MiG-29AS italeri
Re:MiG-29AS italeri 1/72
Szia Levente
Pontosan mi az, ami érdekel?! A szárnyak hátsó élén két-két mozgó, működtethető felület van, belül a törzs mellett a fékszárnyak, kívül a szárnyvégek felé a csűrő-kormánylapok. Mi a kérdés ezekkel kapcsolatban, egyáltalán ezekre gondoltál-e?
Üdv MLaci
Pontosan mi az, ami érdekel?! A szárnyak hátsó élén két-két mozgó, működtethető felület van, belül a törzs mellett a fékszárnyak, kívül a szárnyvégek felé a csűrő-kormánylapok. Mi a kérdés ezekkel kapcsolatban, egyáltalán ezekre gondoltál-e?
Üdv MLaci
-
- Hozzászólások: 147
- Csatlakozott: 2012.11.23. 10:58
Re:MiG-29AS italeri 1/72
Szia!
Bocs, a vízszintes vezérsíkra gondoltam, kösz a választ.
Bocs, a vízszintes vezérsíkra gondoltam, kösz a választ.
MiG-29 GB: MiG-29AS italeri
Re:MiG-29AS italeri 1/72
A 29-es vizszintes vezérsíkjai együtt mozognak, szinkronban, akár előre, akár hátra mozgatja a pilóta a botkormányt. Fotókon néha azért néznek ki furcsán, mintha a jobb és bal nem egyformán térne ki, mert ezek igazából nem pontosan vizszintesen állnak, hanem kissé lógnak a külső végeik, ezért nem egyforma a rálátási szög a jobb és bal vezérsíkra. Földön általában a hátsó élei lógnak lefelé a vezérsíknak, gondolom, könnyebb a pilótának kiszállni, ha nincs útban a botkormány, eltolja előre, és akkor így tér ki a vezérsík.
MLaci
MLaci
-
- Hozzászólások: 147
- Csatlakozott: 2012.11.23. 10:58
Re:MiG-29AS italeri 1/72
Szia!MLaci link írta: A 29-es vizszintes vezérsíkjai együtt mozognak, szinkronban, akár előre, akár hátra mozgatja a pilóta a botkormányt. Fotókon néha azért néznek ki furcsán, mintha a jobb és bal nem egyformán térne ki, mert ezek igazából nem pontosan vizszintesen állnak, hanem kissé lógnak a külső végeik, ezért nem egyforma a rálátási szög a jobb és bal vezérsíkra. Földön általában a hátsó élei lógnak lefelé a vezérsíknak, gondolom, könnyebb a pilótának kiszállni, ha nincs útban a botkormány, eltolja előre, és akkor így tér ki a vezérsík.
MLaci
Még egyszer kösz. Azért kérdeztem, mert kitérítetten akarom feltenni a vízszintes vezérsíkokat, úgy szerintem látványosabb. Ahogy te is írtad a földön álló gépnél, a kilépőél néz lefelé, úgy látom ilyenkor nem lógnak a külső végeik.
MiG-29 GB: MiG-29AS italeri
-
- Hozzászólások: 147
- Csatlakozott: 2012.11.23. 10:58
Re:MiG-29AS italeri 1/72
Sziasztok!
Először én is szeretném megköszönni Balázsnak, hogy átrakta a topikot.
Ha Yso német gépét késznek vesszük, akkor nekem van a legnagyobb kezdeti előnyöm a GB-ben, de mint látjátok sajnos lassan haladok, így ha valaki ügyes, még megelőzhet. Egyelőre az egyetlen 72-es makett is az enyém a GB-ben.
Akkor a jelenlegi helyzet: a szárnyak fent a törzsön, a makett szinte teljesen átkarcolva, ahol vannak ott elkészítettem a merevítő bordákat, vannak új kopoltyúk, a beömlőnél turbina imitációk, a felületet már sok összeragasztott részen egybedolgoztam, az orrkúpot, a vízszintes vézérsíkok felső részét és a futóműaknákat már le is festettem. Most azon gondolkodom, hogy felrakjam-e a függőleges vézérsíkokat, ezeket is egybe kellene dolgozni a törzzsel, de így meg nehéz lesz festeni.
Az elképzelés nem változott, a 0921-es oldalszámú szlovák gép, a fegyverzet jelen állás szerint két db R-73-as lesz.
Először én is szeretném megköszönni Balázsnak, hogy átrakta a topikot.
Ha Yso német gépét késznek vesszük, akkor nekem van a legnagyobb kezdeti előnyöm a GB-ben, de mint látjátok sajnos lassan haladok, így ha valaki ügyes, még megelőzhet. Egyelőre az egyetlen 72-es makett is az enyém a GB-ben.
Akkor a jelenlegi helyzet: a szárnyak fent a törzsön, a makett szinte teljesen átkarcolva, ahol vannak ott elkészítettem a merevítő bordákat, vannak új kopoltyúk, a beömlőnél turbina imitációk, a felületet már sok összeragasztott részen egybedolgoztam, az orrkúpot, a vízszintes vézérsíkok felső részét és a futóműaknákat már le is festettem. Most azon gondolkodom, hogy felrakjam-e a függőleges vézérsíkokat, ezeket is egybe kellene dolgozni a törzzsel, de így meg nehéz lesz festeni.
Az elképzelés nem változott, a 0921-es oldalszámú szlovák gép, a fegyverzet jelen állás szerint két db R-73-as lesz.
MiG-29 GB: MiG-29AS italeri
-
- Hozzászólások: 147
- Csatlakozott: 2012.11.23. 10:58
Re:MiG-29AS italeri 1/72
Sziasztok!
Csakhogy ne legyen ekkora csend a GB-ben.
Csakhogy ne legyen ekkora csend a GB-ben.
MiG-29 GB: MiG-29AS italeri
-
- Hozzászólások: 483
- Csatlakozott: 2012.09.07. 18:10
Re:MiG-29AS italeri 1/72
Sziasztok!
Itt tartok jelenleg.
Itt tartok jelenleg.
"Non nobis, non nobis, Domine! Sed nomini Tuo da gloriam!"