MIG-29 Fulcrum-A "Blue 10" in Farnborough / Italeri 1:72 / X2

Corel

MIG-29 Fulcrum-A "Blue 10" in Farnborough / Italeri 1:72 / X2

Post by Corel »

Üdvözlet mindenkinek!

Van egy kedves barátom, aki szeretne visszatérni/újból kezdeni (komolyabban). Neki egyik kedvence a MIG 29. Őt segítve határoztam el, hogy "benevezünk" ide. Ezért van a topik címében a X2.  ^-^

Én is lelkes újrakezdő vagyok (inkább lelkes, mint újrakezdő), de a MIG29 állt legtávolabb az érdeklődésemről, de mint említettem a barátomnak akarok segíteni. És legegyszerűbben úgy lehet - szerintem - ha olyan témát boncolgatunk, ami neki kedves.

Mivel mind a ketten full amatőrök vagyunk, és a fórum színvonalától kb olyan messze vagyunk, mint a Voyager (Star Trek) a földtől, ezért előre is türelmet kérek tőletek.

Neki ez az első "komolyan meg akarom csinálni" kittje, és nekem is eléggé új még a dolog, ezért egy nagyon alap elképzelést valósítunk meg.

Az Italeri kitt szerintem erre most tökéletesen alkalmas, így erre esett a választás.

A dobozban két matrica készlet van (egy szerb, és egy szovjet), ezért ezekből válogattunk. A szerb nem nyert, ergo maradt a szovjet festés. A festési útmutatót kicsit fenntartásokkal kezeltem, így nekiálltam megkeresni a "Bule 10" vasat. A meghatározás szerint Farnborough-ban volt a gép bemutatón.

Sikerült is megtalálni a gépet, valamint fotókat is róla, és itt egy kicsit kétségbe estem ... A dobozon lévő erős zöld színt túlzásnak éreztem én is, de a fényképeken viszont majdnem szürkének láttam a kamót. Nosza, belevetettem magam az internet bugyraiba, és áttanulmányoztam a festési mintákat, és megtaláltam hogy valóban ebben az időszakban repülhettek zöldes árnyalattal a gépek.

Találtam FS kódokat, és szeretném megkérdezni az itt megforduló szakértő társakat, hogy sikerült-e megtalálni a a helyes FS kódokat a géphez. 

FS 26373 - világos szürke
FS 24277 - ez a zöldes szín

Mellékeltem a fotót is.

Köszönöm!
FS 24277
Attachments
0624.jpg